Nisanannesi1 merhaba, mamayı hazırladıktan sonra el bileğinize damlattığınızda yakmıyorsa ısısı iyidir.
biberon kesinlikle kullanmayın. Ben emzirme sonrası sağdığım sütü ilk aylarda enjektörle (tabi iğne kısmı ile değil) sonraki aylarda da kaşık biberonlarla verdim. Bir taraftan yoğun bir şekilde emzirmeye de devam ettiğim için mi mama ihtiyacım 3. Ayda bitmişti tamamen emzirmeyle devam ettim.
Oğlum 20 aylık hala emiyor ve aynı zamanda mama alıyor. Biberon olarak da mustela’nın çevirince akıtmayan, anne sütü alır gibi emerek içebileceği bir modelini kullanıyorum