EdizBeramm Merhaba güzel anneler benim oğlum 2 ay 3 günlük 2 ay aşımızı olduktan sonra oğlumda memeyi red başladı eskisi kadar sık emmiyo memeyi kendi isterse alıyo diğer türlü almıyor varmı bu şekilde yaşayan anneler . Bu arada Sadece Anne sütü alıyo mamayı içmiyor .
Mys01-01 EdizBeramm ben yasadım meme mama gidiyorduk birden asıdan snr ikisinde reddetti sütü sağıp verdım içmedi biberonla mama degıstık sabırla her ogun denedim 5 gün falandı pes dedi ama emmiyor artık sağıp verıyorum mamada aptamıle gecırdı doktor
Atabsra EdizBeramm bizde iki aylık olduk aşısını bayram sonra olacağız galiba. Peki geceleri uyandırıp emziriyor musunuz yoksa kendinin uyanmasını mı bekliyorsunuz
EdizBeramm Mys01-01 aşıdan dolayı o zaman huysuzluğu almaması yok hiç mama içmedi istemedi yani ama ben pes etmiycem acıkınca paşa paşa emiyor ama arada baya bi saat geciyor .
EdizBeramm Atabsra geceleri 2 saate bir kendi uyanıyor zaten emmek için hiç uyanmadığı olmadı ama uyanmasaydı uyandırıp emzirirdim .
[silindi] Canım benimde kızım 2 ay aşıdan sonra meme almadı ve hala almıyor 1 ay oldu. Sadece uykusunda emiyor uyanıkken kucağıma aldığımda çığlığı basıyo ağlıyor ve asla almıyor
Aydonika [silindi] bizim 1 aylik aşısında öyle olur gibi oldu 1 gün boyunca meme vermek zehir oldu bana göğüs ucu kullanıyordum önceden tekrar onu takarak vermeye başladım tutuyor böyle şimdi de memeden ayrılmak istemiyor
EdizBeramm Elifyademom ek bişey vermiyorum mama kullanmadık denedik ama içmedi memeyi almadıgı zaman zorlamıyorum bırakıyorum bekliyorum acıkınca kendi alıyor . Uykuya tam dalarken veriyorum emiyor uykusunun arasındada emiyor
Gigyyy EdizBeramm biz de 2.5 ayligiz sadece mama ile besleniyor,iştah da azalma var severek yiyordu ama bu zamanlarda meme reddi,biberon vs yaşanıyormuş her anne diyor ,havalarda sıcak gerçi 😔
Deryadnz Gigyyy canm benimde bebegim öyle cok istahla yerdi simdi az yiyor diliyle itiyor hep yarim bırakıyor. Normal mi bu durum bilemiyorum