Herkese selam normal doğum yapalı tam 38 gün oldu. Yarın doktor kontrolüm var. Doktor vajinal muayene yapıyor mu? İlk doğumum sezaryendi sadece karından bakıldı. Şimdi dikişlerimde vardı ama hepsi eridi fakat biraz acı devam ediyor. Açıkçası biraz ürperiyorum gitmek istemiyorum. Bir sorumda temizlik için olacak ağda yapamam sanırım dikişlerin üzerinden jiletle geçsem bir sorun olur mu? Nolur bilenlerden cevap bekliyorum