Merhabalar oğlum 11 aylık. Çoğu zaman emerek uyuyor. Bazen sallanarak uyuyor. Son zamanlarda emerken daha uyumadan kendini geri atıyor(bu yatmak istiyorum anlamına geliyor) yatırıyorum bazen ağlıyor ama bazen döne döne uyuyor kendi. Acaba bu bir desteksiz uyku uyumak istiyorum sinyali mi 🥺 lütfen öyle olsun😔