Tazeoglanannesi valla ilk 3 ay emziren anneler2 önerilmiyor diyenler var bir şey olmaz atılın diyenler var o yüzden bu konuda net bir şey yok benim kızım 6 aylıktı beb atıldığımda hemen de emzirdim bir şey olmadı. Siz de doktorunuza danışıp karar verebilirsiniz normalde atılmayı bütün doktorlar öneriyor ama bebek küçük olduğu için bilemiyorum ben de ama atılan anneler vardı burada yazarlar görünce