Candy1907 aNewMommy malesef bu bezlerin emici özelliği yok, havuz ve denizde suyu emip şişmemesi için. Çiş yaparsa sizdirir. Amaç kaka yaptığında dışarı çıkarmaması
gemmateller Melek12 huggies vardı markette onu aldım çok güzel çıktı daha önce prima almıştım o da güzeldi 🙃
g-k-s0212 Melek12 prima aldım ya zaten çok uzun saatler durmadığı için mayo beze çok takılmadım ben o denk geldi onu aldım
HaLe31 Melek12 6.5 kilo 4 numara aldık biz spada 3 numara kullanılıyordu o da oluyordu biz rahat etsin diye direk 4 numara aldık
gozdesh 2bebelianne__ evet bende bunu aldım. Kızımın bacakları bide poposu biraz büyük o yüzden bi tık sıkmış olabilir. Sizin bebeğinizin vücudu orantılıysa daha rahat olur. ☺️
defnesmomm Melek12 17 aylık. Kızım zayıf olduğu için 3-4 numara yazan paketten alıyorum ben 😊 bebeğinizin ayına kilosuna göre seçim yapın, normal kullandığınız bezin bedenini baz alabilirsiniz
Kyssyk Melek12 Ben aldım ama kullanmıyorum gereksiz buldum. Mayo giyiyor denize gelince bezi çıkarıyorum.evden de kaka yapmış oluyo ben çıkana kadar akşama doğru gidiyorum