Dünden beri google da bu konuyu araştırıyordum iyi ki açmışsınız bu postu 🙏🏻 Her tarafım davul gibi oldu, sezaryenli ikinci günüm. Gözlerim bile günlerdir uyumuşum gibi şiş şiş, korktum ilaçlardan biri alerji falan mı yaptı diye ama yazılanlara bakınca normalmiş