Merhaba anneler 5 günlük taze anneyim. Dün doktor kontrolümüz vardı doktor bebeğim kalbi delik dedi ama korkulacak birşey yok kendiliğinden kapanabilir dedi. Ekg için mega medipol hastanesine yönlendirdi gittik ama doktor izine cıkmış kendi doktorumuz bugün de olabilit bayramdan sonrada gidebilirsiniz dedi başına gelen var mı ya da bilgi sahibi olan moralim çok bozuldu
.