20 lik dişim 4 gündür ağrıyor şişti ve çenemi açamıyorum 4 gündür sadece çorba tüketiyorum . Doktora gittim augmentin ve parol verdi . Ama hiçbir şekilde ne şişim indi ne ağrım azaldı . Mecbur bugün arveles almak zorunda kaldım . 2 gün daha augmentn kullanıcam ama arveles aldığım için bebeği emziremiyorum . Arvelesi bıraktıktan kaç gün sonra tekrar emzirmeye başlayabilirim ?