Merhaba, bebeğim 23 aylık ve yaklaşık olarak 3-4 aydır uyku öncesi sallarken etrafa bakıp gülümsüyor ne var annecim orda diyorum bişey demiyor ben öyle sorunca ciddileşiyor normal oluyor uyku döngüsüne geçince yine aynı hareketi yapıyor dün ilk defa sesli güldü yatağındayken ve korktum anlamıyorum neden böyle yapıyor çok çizgi film seyrediyor hayalmi kuruyor oyunmu yapıyor çünkü başka anormal bir durumumuz yok. Varmı böyle bir durum yaşayan bilgisi olan.