Sulegdz Size tavsiyem lütfen ama lütfen kendinize dikkat edin ve mümkün olduğunnnca dinlenin gerçekten içten söylüyorum bunu. Dolaşmaya çıkmayı düşündüğünüzde buna hazır olduğunuzdan çok emin olun. Ben doğumdan sonra ki 2 hafta geçmişti dolaşmaya çıktık ama farkında olmadan biraz zorlanmışım ve dümdüz yolda yürüdük, arabayla gidip geldik vs o kadar uzun yol da değildi. Bol bol uzanın, dinlenin, biliyorum yenidoğanla zor ama mümkün olduğunca da uyuyun. Kendinizi mümkün olduğunca yormamaya çalışın. Yardımcı olabilecek biri yoksa yanınızda, ev işlerini falan boşlayın bir süre. Benim o yürüyüşten sonra ağrım oldu kaç gün geçmedi mesela.