Betsel ben 1 yaş sonrası inek sütü veriyorum. Mamayı doktor kesmemi söyledi. Bir kere süt içiyor sabah kahvaltısını tam yapar. Öğle ikindi akşam hepsini yiyor. Anne sütü olmadığı için yeme düzenimiz artık oldukça oturdu.
sabah; 2 ceviz 2 yumurta 1 dilim peynir, 1 bardak süt 2-3 ceviz 2 pankek
öğle: kemik suyuna ya da köy tavuk suyuna çorba 1 kase, 1 kase de ev yoğurdu
ikindi: 1 muz 1 şeftali 2-3 bebe bisküvisi 1 kayısı
akşam: sebzeyse 1 kase yemek ve yoğurt; makarna pilav türü ise 2 kepçe, köfte ise 4 köfte
gece 1 biberon süt
eğer mama versem bunları asla bitiremez. Bağışıklık için alerji yoksa bence süt verin. Hatta probiyotik yoğurt bağışıklık için en güzeli.
oğlum 15 aylık 90 cm 13 kg