Alya3361 bol bol 2 si 1 arada öneririm. Sezaryen den çıkıp odaya geldiğimde bitik haldeydim bir süre sonra ağrılardan. Doktor yiyebilirsin dediğinde önce bir yudum su sonra nescafe içtim yudum yudum. 40 ım çıkana kadar her gün içtim. Hiç ağrım olmadı. Happy mom da tavsiye etmişti , daha önce sezaryen olanlar gerçekten işe yaradı 😍