covidondokuz selam kızlar bebegm bi kac gündür mamasını yemıyoo zorla yedırıuom aglaya aglaya cünkü ona kalsa tum gun ac durur acaba neden yemıyo mamasını degıstım defalarca ama yine yemedi napmalıyım varmı önermz neden yemıyo
Musam covidondokuz atak haftasında olabilir benim bebeğim de aynı durumu yaşadım meğerse atak dönemindeymiş 3 gündür eski haline döndü çok şükür
Aryakuss covidondokuz ağlarken verirseniz ilerde daha kötü reddeder :( uykusunda yedirin bikaç gün düzelir inşallah
1994a_ covidondokuz geçen haftalarda benim kızımda aynıydı doktor bana mamasına 1 çay kaşığı pekmez dök dedi öyle yedi kızım
Mommy_bee 1.5 aylık ikizlerim var. Mamayı sevmiyorlar sanırım yüzünü burusturup zorla iciyorlar. Evolvia benim kullandığım. Zaten anne sütü veriyorum ama bazen yetmiyor. Mamayı göğüsü tutturup eds ile verebilirsiniz belki emerken alır.
Metehan123 Hic anne sutu almiyo mu benim gibi mama meme gidiyosaniz ben gogsumu veriyorum aradan biberonun ucunu sokusturup veriyorum kandirarak baska turlu almiyo benimki
Gizemkrbl Aynı durumu ben de yaşadım göğsümü almıyordu ama o ara çok sık deneme yaptım meğerse biberon değil meme istiyormuş ondan sonra emzirmeye başladım sen de dene bakalım emer belki