Asiyetogac_12 Kızlar merhaba. 3 ay 15 günlük oğlum var eli bu günlerde sürekli kulağında bazen ağlıyor bile kulağını kasıyor gibi yapıyor sizce neden böyle yapıyordur başına gelen varmı ne yapsam geçer?
Alminamom Asiyetogac_12 GÜNAYDIN 🌼 6 buçuk aylık hala öyle doktor kulağında bisey yok dedi dişten sanırım ama hala çıkmadı bizim
FatmaKrbkl Asiyetogac_12 10 ay 18 günlük halen aynıyız dikkat etmezsem tahriş ediyor kulağının giriş kısmını diş yok 🤦♀️
Ceylanmmmd Diş sancıları başlamıştır belki de diş sancılarında da bebekler kulakları kaşır çekiştirir