Herkese merhaba çok sıkıntılı bir döneme girdik lütfen yardımcı olun. Benim oğlum 2,5 yaşında 2,3 ay önce tuvalet eğitimine başladık 1 hafta 10 güne alıştı söylüyordu gayet iyi gidiyordu yaklaşık 1 haftadır söylemiyor altına yapıyor kaçırıyor tuvalete gitmek istemiyor ne yapacağımı şaşırdım anlatıyorum soruyorum tuvaletin geldi mi yok diyor bir çocuk neden böyle yapar lütfen bana bir akıl verin ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım??