Efruz Anneler bebeğim 4 ay oldu ve sağlık ocağına bayram olduğu için bu hafta gidemicem. Demir takviyesi başladınız mi ? Nasıl verdiniz? Ne yapsam bilemedim. Keşke bu cuma gitseydim. Hem asi hem kan ilacı takviyesi olurdu. 17 mart doğumlu bebisim ☺
Dunyaailm Efruz benim kızım 6 aylık ve Demir takviyesi almıyor.doktorum 9. Ayda kan tahlili yapıp ona göre verecek
Ayalayay Efruz 4 ayda başladık . Ama 1 haftadan bişey olmaz cnm. Bizde ilk 1 ayı çok düzenli kullanamadık. 15 gün anca içmiştir.
Ayalayay Efruz ama mutlaka kan düşük çıkıyor bebeklerde . Gıdalardan alamadığı için takviye gerekiyor . 9. Ay çok geç bence . Biz şuan 6 aylığız kan sayımımız yapıldı kan ilacı kullanmamıza rağmen biraz düşük çıktı
Esilahanm1 Efruz benim kızımda 9 Mart’ta sağlık ocaginin verdigi damla alerji yaptı bıraktım 5. Ay kontrolumde doktora sorup öyle baslicam başka bir damlaya
Yasemin38 Efruz ocean mikrofer kullanıyorum. Sağlık ocağıının verdiği takviye ilaçları kullanmıyorum ben. 4.ayda başladık bizde. Depoları dolsun amaçlı kullanılıyor ilerde sıkıntı yaşamamak için
Efruz Çok sagolun canim anneler. Kendi ebemiz aradı ama burda misafir olduğumuz için bu şehirdeki ebe ilgilenmiyor pek
okuloncecianne Efruz 4 aylıkken başladık. Sidefer damla kullanıyorum. Kilosu kadar damla her gün. Memnunum