Pudingimm_14 Merhaba arkadaşlar. Sezeryan doğum yaptım 2 ay 4 günlük kızım var. Kanamam ara ara hâlâ devam ediyor sizce normal mi bilgisi olan varsa yardımcı olabilir misiniz
Yenibirisi Pudingimm_14 benimde 1 ay 18 gün oldu şiddetli kanamam hala devam ediyo 40 gün kadar oldum. 40 gündem sonrada devam etti doktoro gittim dün rahmimde hiç bişey çıkmadı kan testi yaptı ve ilaç verdi kanama kesici demir ilacı.
Su1 Pudingimm_14 benim 55 gün sürmüştü ara ara ama şuan tamamen bitti bence bi doktora gözükün adet olmuşta olabilirsiniz
Pudingimm_14 Tuba benim kendi doktorum Elazığ da idi tayinim çıktı Tekirdağa geldim burda bı doktora gideyim o zaman