Benim kızım 2-3-4-5 aylarında hep 9-10 gunde bir kaka yapardı. Artık kaka nedir unutmustuk yani. Sadece anne sütü ile besleniyorsa anne sütü bağırsakta emilir ve çok kaka birikimi olmaz o kadar zamanda ancak cikarcak pozisyona gelir demişti doktorumuz. Yani 3-5 günde bir yapiyosa iyi biz 13 günü gördük o gün doktora gidecektik artık toplu çıkardı hepsini 😀 korkmayın anneler her bebekte olabilir sadece anne sütü yada formül mama alan bebeklerde. Ama çoğunlukla anne sütüyle beslenen bebekler çok kaka yapmıyor idrarla da atiliyormus. Şimdi kızim 8 buçuk aylık düzene girdi ekgida falan derken. Bende o aylardayken çok kafama takıyodum düzene girer diyorlardı öylede oldu 😘😘 sağlıkla kalın