Oyku123 merhaba ,benim mayo bezim hep taşırdı çişini malesef, büyük tuvaletini yapmadı Allah tan bilmiyorum bezle mi alakalı , ilk gün tasirmadi mis gibi idi, şöyle ki zaten suda kaldığı süre çok olmuyor ,ben ilk gün. degistirmedim , bakarsın çok dolmuş mu diye, ona göre karar verirsin 🌺