Merhaba bayanlar Happy momdan buraya geleli daha yeni oldu.
17 haziranda yavrumu kucağıma aldım 36 haftalık olarak , kendisi emmiyor zorluyorum ama hemşirelerin dediğini yapıyorum sonradan kaşığa sağıp veriyorum. Böyle de alıştırmak istemiyorum. Henüz hastanede olduğumuzdan zaman zaman sütüm gelmiyor yani gelse de az oluyor. Sizce günde ne kadar süt yeterli olur tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🤲🏻