Kizlar lütfen yardim edin . 1 yasinda bebeğim 2 gün önce gece uyandiginda süt verdim biberonla içti bu arada emiyo beni ama gece o kadar sütüm olmayınca yeni yeni süt vermeye basladim. iki gecedir asla ağzına koyamadim biberonu deli gibi ağlıyor bunun nedenini bilen veya nasıl icirebilirim bilen vrsa lütfen yazsin yoksa deliricem gece gece. memeye gelince susuyo bos memeyi emiyo 3 4 yudum süt geliyo dahada yok bos bos cekiyo bide sicaktan ciscibit oluyo memede emerken. Büyüdü rahat edicem derken gece uyanmalar başladı zaten napicam yazin lütfen