Mavs öncelikle sağlıkla büyüt bebeğini. Hayırlı uğurlu olsun. Sonrasındaysa sen bol bol emzir. Bu detayları düşünme. Biliyorum çok zor. Hele ki yeni doğum yapmışken bu ruh haliyle. Muhakkak endişeleniyorsun. 1. Eğer mümkünse, içine sinmediyse başka bir doktora daha görünün. Başka bir göz başka bir deneyim. 2. Her çocuk farklıdır bizler gibi. Ben 1.70-55 kgyum sende aynı mısın? Hepimiz farklıyız herşeyimizle. Bebeğini olasılıklarla kıyaslama. Çok güzel günlerdesiniz tadını çıkar. 14. Aydan bildiriyorum :) sonra çok üzülürsün 🤩