Kizim 9 bucuk aylik normalde 2 gunde 1 kaka yapardi 1 hafta gecti yapamadi agliyodu altini actim ceviz buyuklugunde sepsert kaka poposunda kalmis ne ileri gidiyo ne geri onu ikinarak cikardi poposu kanadi doktora mesaj attim lavman yap dedi yaptim hic ise yaramadi acile gittik ordada lavman yaptilar surup verdiler ama yok yine cikmadi cocugum daha ikinmaktan uyya kaldi aldik ozel bir hastaneye goturduk hastanede biraz 5 6 parca yine serpsert tek tek atti icinden doktor bir surup yazdi bunu 2 tatli kasigi ver bozsun 1 ay dusene girsin bagirsak dedi sabah icirdim banamisin demedi doktor aksam yine ver dedi verdim az once yine ikinarak zoraki kucuk kazik gibi kaka yapti cevisden bile kucuktur neden o kadar sey bozmuyor bu cocugu bilen basjna gelen varmi kafayi yemek usereyim