2erkekanasiii şunu düşünün. Tuvaleti öğrenmeyen insan var mı tabi ki zamanı geldiğinde öğrenecek. Benim 2.kızım 3,5 yaşında bi düğüne gidiyoduk süslendi ve dedi ki ben prenses oldum artık bez takmayacağım. İnanamadım şaşırdım düğüne gidip gelelim öyle çıkar dedim ağlamaya başladı. Bende hevesini kırmadım ve her ihtimale karşı bez aldım yanıma arabaya bindiğimüzde bezin üstüne oturttum sonra düğün salonuna geldik anne benim çişim var dedi gittik tuvalete gerçektende varmış. 2 saat sonra tekrar çişim geldi dedi yine gittik o gün bi bıraktık bidahada bez kullanmadık ve hiç kaçırması olmadı. Hiç bişey için zorlamaya gerek yok. Tuvalet eğitimi gerçekten zor ve yıpratıcı olduğu için ben biraz geçe bırakmıştım psikolojimi ayarlayana kdr kız kendisi bıraktı. sakin olun stres yapmayın. Boşverin biraz daha bezli kalsın. Zorla alışan bebek gece alt kaçırmalarını çok yaşıyo epey büyük yaşa kdr. Relax olun ve dediğim gibi tuvalete alışmayan kimse var mı çevrenizde bi şekilde öğrenecek.