Dolunay4 Kızım 2 yaşında hasta değil şu anlik hiç bir grip belirtisi yok hu akşam ateşi 38.4 civarlarında hep az önce calpol verdim soğuk kompres yapıp ama midesi bulandigi için 2 3 dakika içinde kustu napicamsimdi ben 😓
KahramanAnne Dolunay4 çok kıvamlı olduğu için benim oğlumda hep kusardı Calpol verdikten sonra. Ama yine de hemen üstüne vermezdim 2- 3 saat geçerdi yeniden o şekilde verirdim
Tatlim Dolunay4 benim bebeğim de calpol içince kusuyor. En sonuncusunda iki uc kere kusunca doktorumuz paranox verebilirsin demişti. Ben fitil verip takip ettim bir de ibufen ver dedi onu da alıp verdim 4 saat sonra
Ogretmennannee1 Dolunay4 calpol 2 yaşındaki çocuğa etki etmez . Pedifen alıp verin 🌸 calpol 3 aydan çokta etkisi yokmuş . İnşallah düşer ateşi usutmus olabilir bizde aynı durumdayız
sayrannannesi Dolunay4 şuan salgın var canim dikkat edin . Kizim 8. Kusmayı yaşadı çok huysuz.. kusması artarsa acile gidin serum takıyorlar. Ve calpolu hemen değilde yarim saat içinde gözlemleyin düşmediği takdirde verin anlarsınız vücuduna etki edip etmediğini ayrıca atesi 38.4 ’ten düşmezse düzenli bu şekilde seyrederse de bi gorunmesinde fayda var
Ayalayay Dolunay4 1 yaşa kadar calpol sonra pedifen dolven kullanılanılabilir. Hemen kustuysa yarım saat sonra tekrar verin
aykoz_ Gizem9565 cocuklar arasında bulasıcı . Hatta bende serum yedim. Park bahçeye götürmemek lazım ya da hep kolonya sıkmak lazım . Mübarek koronadan hızlı yayılıyor 2 yegenime geçti,bana,eşime,2 arkadaşıma