Merhaba, benim oğlum 25 haftalık doğdu. 82 günlük bir yoğun bakım süreci üzerinden bebeğimizi 2500 gr olarak verdiler. 1 ayda sadece anne sütü ile 1200 gr aldı fakar doktorumuz eoprotein kullanmamızı tavsiye etti. Kilo alımı normal neden kullanmamız gerektiğini anlamadım. Doktor kullanın iyi gelir dedi. Aranızda kullananlar ve yorum yapabilecek olanlar var ise çok memnun olurum.