15 Temmuzda 12 günlük bebeğimizin sünnetini yaptırdık. İleride psikolojik olarak atlatması zor, acı, iyileşme süreci uzun olabileceği için göbeği düşer düşmez yaptırmaya karar verdik. Ümraniye özel Ümran tıp merkezinde Ümit hanım yaptı operasyonumuzu. Kendisi çok Güler yüzlü, bilgili ve ilgili bir doktor eli çok hızlıydı 2021 model yaptım dedi☺️ Uyuşturulması ve işlemin bitmesi toplam 40 dakika civarında sürdü. Önce sprey sıkıp uyuşturuluyor sonra iğne yapılıyor. Bebek en çok iğnede ağlıyor ama 2 dk içerisinde susuyor. 25 dk anestezi etki ettikten sonra işleme başlanıyor. Ben ve babası hep yanındaydık zaten hiçbir şey hissetmiyor ve ağlamıyor. İşlem bitiminde bezi bombeli bir şekilde kapatıyorlar ve tek alt yerine ön tarafı açık kalacak çıtçıtları kapatılmayacak tulum giymesi öneriliyor. İlk 3 gün çok önemli ama Ertesi güne hiçbir şeyi kalmaz dedi Ümit hanım ki öylede oldu. İlk gün bezin değmemesine merhem ve ağrı kesici calpole dikkat ettik. İlk Gece uyumadık neredeyse zormuş o ağladı ben ağladım ıkınıp zorlanmasın, bezi değmesin diye savaş verdik. Bebeğin kendi idrarı daha çabuk iyileştiriyormuş şaşırdım açıkçası.(2 saatte bir düzenli bez değiştirdik.) Ağladıkça acaba yanlış mı yaptık bu kadar küçükken yaptırmakla diye düşündüm hep yalan yok. Sonraki gün bebeğin keyfi daha bir yerine geliyor yine bezine, gazına çok dikkat ettik en büyük sorun altını açarken oldu bacaklarını sıkıştırıyor elini uzatıyor uyurken değiştirdik hep. Bugün 3. Günüydü ve tamamen geçti Merhemlerimizi sürüp temizliğimize çok dikkat ediyoruz. Bugünden itibaren banyo yapmak serbest ve 10. Günde kontrolümüz var. Şimdilik minik tırtıl iyi gibi rengi düzeldi iğne yerlerindeki morluklarda geçiyor. Eski iştahı huzuru yerine geldi oğlumun çok şükür. Umarım aklınızdaki sorulara cevap verebilmişimdir🌼