Benimde oldu mutlaka doktora git enfeksiyon olabilir icerde allah korusun ben antibiyotik kullanmadim sukur cok bisey yoktu minik delikler oldu sari akinti geldi cok daha dikkatli ol bebegini kaldirirkeb emzirirken dikkat et ani hareket asla etme egilip dogrulma fazla hele ev supurmeye falab asla kalkma bisure yoksa duzen tutmuyo olab sana olur sonra allah esirgesin belki pansumanla duzelecekken daha kotu olur acil gidip baktir canimmm buyuk gecmis olsun