Honeysudem benim oğlum 23 aylık ağustosta doğum yaptım antalyada yaşıyorum ve doğduğunda beri klima kullanıyoruz. Oda sıcaklığını sabit tutmak önemli ama. Oturma odasında klimayı açıyoruz geceleri o şekilde yatak odasına geliyo hava direk klima da yatmıyoruz. Çocuk sıcakta uyuyamaz sık uyanır ve burnu tıkanır.