Kızlar bu durumun bir zararı var mı doktora sordunuz mu ? büyüme hormonu falan diyorlar ama düzenliyse sıkıntı olmaz diyen de var.Benim kızım 6 aylık doğduğundan beri gece uykusuna 12 civarı geçer kesintisiz de uyur Gündüz 3 uyku yapar 1 er saatlik.Uyku düzeni güzel aslında ama gece uykusuna geç geçiyor sadece.Sizce sıkıntı olur mu