Bugun 3. Ay kontrolümüz vardı . Bence bebegimin kilosu yerinde ama dr persentil tablosunda son 2 aydır düşüşe geçmiş dedi. 3700 dogum kilosu. Bu ay 800 gr almış. Boyuda eskiye göre az uzamış daha çok uzamlıydı dedi. 1 cm uzamış geçen ay 2.5 cm uzamıştı. Oyuzden mama takviyesi yapalım dedi. Ben zaten arada mama takviyesi veriyoedm nadir de olsa. Memeden sonra az birşey mama ver dedi. Ne yapmam gerekiyor sizce gerçekten mamaya ihtiyaç var mı .