Gozde_alparslan Merhaba acaba aranızda Covid aşısı olup yüksek ateş yaşayan var mı veya çevrenizde duyduğunuz lütfen çok önemli benim için
Miniminiprens Gozde_alparslan bi arkadaşım ateşlenmiş covidli gibi doktor normal aynı belirtilerin olması demiş. Akşamına bişeyi kalmamıştı
Figen35 Gozde_alparslan ben oldum 39,5 ateş oldu titreme oldu halsizlik oldu ama ertesi güne geçti daha önce kovid olmadım hiç bu arada
25moonlight2021 Gozde_alparslan kız kardeşim 2.dozunda çok ateşlendi. Sürekli ılık duş almasına rağmen ateşi düşmemiş mide bulantısı ve kusması da olmuş en son parol içip uyumuş ama 1 gün boyunca sürmüş ateş
Pikabu Merhaba ben yaşadım çevremde de çok yaşayan oldu. 39a varan inatçı bir ateşti, titreme kemik ağrısı yataktan çıkamadım 1 gün boyunca. Aşı olduktan 1 gün sonra oldu tüm bunlar, 24 saat sürdü Sonraki gün geçti
Gozde_alparslan Pikabu çok çok teşekkür ederim şifa olsun asiniz eşim için soruyorum eşim Covid oldu çok ağır gecieid iki ay yoğun bakımda kaldı entube edildi on gün doktorlar umut yok dedi çok şükür toparlandı dört ay geçti asi vuruldu bugün ateşi 38 39 arası çok korkuyorum işte bişey olmasından çünkü çok kötü süreç yaşadım aynı şey olacak diye çok korkuyorum 😞
Gozde_alparslan 25moonlight2021 Çok geçmiş olsun ve şifa olsun aşısıni kardeşinize çok teşekkür ederim 🙏🙏