Bebeğim sadece mamayla besleniyor bugün sadece 2 ölçek mama içti akşama kadar hiç içmedi artik ağlayıp huzursuzlandı 1 2 çay kaşığı kaşık maması yedi ve 1 2 haftadır böyle nereye götürsek birşey yok dediler tahlillerde temiz çıktı en son özel bi hastaneye gittik boğazları kızarmış diye antibiyotik verdiler 3 gündür kullanıyoruz fayda etmedi yememesi devam etti huzursuzluguda arttı baya biraz önce zeynep kamilden geldik bebeğimin boğazına bile bakmadan damağına bakınca direk diş dedi ama görünürde bişey yok antibiyotik bu aydaki bebeğe verilmez onu kim yazdı dedi ne yapıcagimi şaşırdım artik yavrum hem acı çekiyor hem uyuyamıyor