AloneMom DorukMuratMoM hiç anlamam zaten ne bu babaanne ismini koyma sevdası.ne olsun isminiz istiyorsunuz peki 🙂
Yade012 DorukMuratMoM asliye hukuk mahkemesine dilekçe yazıyorsunuz isminizi neden değiştirmek istediğinize dair sebepleri yazarak dilekçenizi oluşturuyorsunuz. Mahkeme yazılan dilekçeyi inceleyip haklı sebep bulursa mahkeme lehine sonuçlanıyor. Haklı sebep bulamayınca red davası veriyor. Bir arkadaşım ismini değiştirmişti kız olduğu halde ailesi ona erkek ismi vermişti mahkemede hakli görünce değişmişti ismi oradan biliyorum.
DefneRana3881 DorukMuratMoM ben adliyeye gittiğimde orda yardımcı olmuşlardı şöyle şöyle yaz dediler yazdım şimdi hatrlamıyorm
papatyasevdalisiii papatyasevdalisiii abim babamı mahkemeye verdi kötü anlamayın prosedür gereği mecbur veriyosun sonra mahkeme isim değişikliği yapıyor sonrada yeni kimliğini yolluyolar
ikizbabymom DorukMuratMoM kuzenime de babannesinin ismini vermişlerdi mahkemeyle değiştirdi illa erkek ismi olmasına gerek yok yani
Annesininpamuguzeynepelif DorukMuratMoM asliye hukuk mahkemesine, sebebiyle birlikte dilekçeyle başvuruyorsun canım, internette matbu dilekçeleri var, sunduğun sebebe bir de 2 tane şahit ilave et, dilekçende belirt, sonrası mahkeme kararı artık..