DorukMuratMoM Deryadila25 kötü biraz ☺️ babannemin ismi üstelik kadın daha yaşıyor ekstra olarak aynı isim iki kuzenfe de var 😆
DorukMuratMoM Deryadila25 gece çocuğumla ilgilendiğim için dış döneminde cevap veremem sabah oldu gayette güzel herkese cevap vermeye çalışıyorum teşekkürler
DorukMuratMoM AloneMom ismim anonim 🤣 babannemin ismi ve ben beğenmiyorum ekstra olarak zaten aynı ad ile iki kuzeniz
AloneMom DorukMuratMoM hiç anlamam zaten ne bu babaanne ismini koyma sevdası.ne olsun isminiz istiyorsunuz peki 🙂
papatyasevdalisiii DorukMuratMoM isminizi kim koyduysa onu mahkemeye verip değişiyorsunuz abim öle değişmişdi
papatyasevdalisiii papatyasevdalisiii abim babamı mahkemeye verdi kötü anlamayın prosedür gereği mecbur veriyosun sonra mahkeme isim değişikliği yapıyor sonrada yeni kimliğini yolluyolar
DorukMuratMoM theAna ben ismimi kucuklugumden beri sevmiyorum eşim dövme yaptiricak e ismin kötü zaten değiştirmek istiyorsun değiştir öyle yaptırayım dedi
DefneRana3881 DorukMuratMoM ben adliyeye gittiğimde orda yardımcı olmuşlardı şöyle şöyle yaz dediler yazdım şimdi hatrlamıyorm