Havva3437 merhaba bizde 38 günlüguz kesinlikle emzirmekten vazgeçmeyin biberonu bırakmanızı siringayla devam etmenizi öneririm veya kaşıkla, mamayı emzirmeden sonra verin bence 6 yaşında oğlum biberondan kaynaklı meme.reddi sebebi ile emziremedim mastit göğsünuzu bosaltmadiginiz için oluyor.suan kızımla emzirme deneyimini yaşıyorum mamayı kesinlikle bırakın sarılık olma korkusuna düşecek dönemi atlatmış sayılırsınız süt arttırmak için tek diyeceğim şey stresi bırakın 3 litre su için 2 saatte bir azar azar birşeyler tüketmeniz 3 ana öğün 3 ara öğün şeklinde beslenebilir siniz,ben ilk 25 gün günde bir kere migrostan maltana içecek alıp onu tuketmistim baya faydası oldu, ve mutlaka günde 3 fincan rezene için derim gaza iyi gelmesiyle birlikte sütteki yağ oranını arttırmakta bilginiz olsun, sevgiyle sağlıkla büyütün inşallah meleginizi🤗