Hbbadgzl 2erkekanasiii anne sütüne dışardan bi hastalık bulaşmaz sadece emzirirken ağzınızı burnunuzu kapatın Allah korusun kanser dahi olunsa yine emzirebilirsiniz
Mine5369 2erkekanasiii geçtiğimiz hafta bende aynı şekilde grip oldum ilaç filan da içemiyoruz malum ıhlamur ve tarhana çorbasıyla bi haftaya topladım kendimi
Busra0102 Hbbadgzl bende aynı şekilde gribim ama emziriyorum sadece parol icebiliyorum şiddetli baş ağrısı var