Alparslanim Hayirli geceler kızlar gecen ay spriali çıkarttım 14unde adet olmustum bu ay geciktim spiralmidir acaba yoksa hamilelik olabilir mi bu aralar çok uykum geliyor gündüzleri korkuyorumda 16 aylik oglum var
Tuba Alparslanim Hormonlu spiral mı vardı daha önce? Eğer evetse o zaman vücudunuz alışması gerekiyor hormonsuz bir döngüye ve o yüzden gecikme oluşabilir. Eğer ama şüpheniz varsa test yapın bence😊
Alparslanim Tuba hormonsuz ve zaten çıkarmamin sebebi kaymisti o yüzden 5liralik test yaptım ama bisey cikmadi 4 gun geciktim suan