Kızlar doğum yapalı 6 ay olmak üzere. Sezaryen ile doğum yaptım, hamilelikte 22 kilo aldım , hepsi gitti şu an hamile kalmadan önceki kilomdayım. Ama bu göbek gitmiyor. (Hoş ben biraz göbekliydim gebelikten önce de)
Ben pilatese başlamak istiyorum ama öncesinde bi fitness’a mı gitsem diye düşünüyorum. Yani ben hem göbeğimin gitmesini hem de incelmek- şekillenmek istiyorum? Aranızda spor ile ilgilenen, ben bu işlerden anlarım diyen ya da şunu yaptım taş gibi hatun oldum diyen varsa beni yönlendirirse Sevinirim😬