CaglaninCinari 3,5 aylık olduk hala unibaby kullanıyorum, ama son aldığımdan yenidoğan değilde sensitive olanından aldım, temızlıgı guzel fakat mendiller birbirine yapışık olduğundan 3-5 tane birden çıkıyor, yenidoğanda öyle değildi, birde yenidoğan olanı daha pamuksu