AylinYalin Iyi Aksamlar hanimlar bir sorum olucak oglumda dünden beri burun akintisi var geceleri pek uyuyamiyor bunun icin fikirlerinize ihtiyacim var 😊
dontsleppyunhappy AylinYalin benim kızımda öyle günlerdir, fizyolojik serum fayda etmedi. Doktorda normal serum varya ondan sıkmamı söyledi, şiringayla çekip sıkıyorum burnuna akıyor baya, biraz nezle gibi zaten.
Umay_19 Benim kizimda da bir kaç ay önce olmustu hemen hemen ayni yastalar bolbol serum fizyolojikle temizledim içine akmasına ya da burnum tıkanmasına izin vermedim gunde 2 ya da 3 defa birde burnu tıkanır gibi oldu basinin ucuna soğana karanfil batırıp koydum biraz kotu kokuyor ama 3 gunde gecti sukur .
AylinYalin Umay_19 günlerdir serumu deniyorum bi fayda etmiyor 😩 ama sogani bir deniyim ben tesekur ederim
DS123 AylinYalin Salgın var benim oğlumda çok tıkalıydı bende sterimar burun spreyi kullandım ettim ama uzun süre geçmedi. Duş aldırdım burnu daha şyi açılıyor rahatlıyordu gece daha rahat uyuması için soğan karanfil yapıyordum oda iyi geliyor. Geçmeyince götürdüm hatta doktorum da 2 saatte bir temizle burnu salgın var dedi. Sizde dilerseniz nu şekilde ilerleyebilrsiniz
AylinYalin DS123 bizde daha dün doktordaydik burun spreyi yazdi fakat ben biraz karsiyim 😅 burnu tikali degil sadece akiyor bide balgamli oksurugu var simdi yaptim soganli karanfili bakalim
DS123 AylinYalin burun spreyi damarları inceltiyor deniyor bende karşıyım almadım ama sterimar okyanus suyu kimyasal burun spreyi değil bilginiz olsun bizim de burnumuz akıyordubsonradan tıkandı ama soğan hepsinden iyi geldi geçmiş olsun