sevdee merhaba. Benim kızımda da 2 bucuk aylıkken kalca cıkıklıgı teshisi kondu. Cerrahpasada ali şeker ver. Doc. Dr. Muayenesi 98tl. Özellere okdr para verecegimize en iyisi ona goturmek. Antalyadan geldk goturduk. Cift bez takılıyo cift bez fayda etmez dedi. Frejka yastıgını da onermedi bize o takılmıstı. En iyisi pelvik bandaj dedi onuda cok zor bulduk buyuk beden. 1 ayda dızelirmis onlem amacli 1ay daha takılcak dedi gecer dedi. Onemli olan erken teshis dedi. Kusura bakmayın bira uzun oldu ama durum bu bizim. Hic cikarmayın dedi hep kalcak icligini bile degistirmiyorum. Antalyadada doc dr serhatti galiba üniversitede oraya da goturduk. Tedawi dogru ilerliyor bakalm ins geccek bunlarda🙏🏻 İstanbuldaysaniz o doktora goturun derim. Ali şeker hocanın ismi.