Eymencvk İçinde kortizon olan bir krem sakın kullanmayın dahada çoğalıyor pişik ve üstne sivilce gibi şyler cıkartıyor
Ah_neredeee_vah_neredeee Selinglr güzelce duş aldırın sonra elinde ne yağ varsa onunla masaj yapın . Krem olarakta hametan iyidir hemen toparlar
ikimelekannesi_ Selinglr bilgim yok. Ancak Audi fren benim bebeğime pek yaramıyordu ben Sebamed kullanıyorum o daha iyi geliyor sanki
Fazis Canım kantaron yağın varsa o çok iyi gelir yoksa da doğal zeytinyağını ısıt asidi çıkmış olsun onu sür pişik olunca ben öyle yapıyorum hemen geçer inşallah 🙏🏽
Eymencvk Madecassol çok iyi ve şuan herkesin tavsiye ettiği bi krem oğlum poposunpişikti geçmiyordu apne bile yaptı yavrumun doktorumuz bunu verdi 2 günde söndü aklınızda olsun güzel anneler 🌺
Msbebek Eymencvk madecasol her derde deva valla hamileyken bile karnıma sürdüm çatlat için mükemmel bir krem 👍🏻 evde olmazsa olmazim 😃
Zusglm Selinglr Önce çok iyi yıka daha sonra eğer varsa hakiki zeytinyağı sür. İnşallah geçer çok geçmiş olsun