merveeturk6 Allah kolaylık versin canm zamanla bebegin icin en iyi olan neyse emin ol en güzel şekilde öğrenirsin de yaparsın da 17 günlük daha cok kücük sıcaktan sadece isilik olur ama üşütürse yazık ilac kullanamazsin bisey yapamazsin bol bol emzirirsin onuda sürekli kusar zaten öyle daha zor benim kızmda hep isilik oldu su an hic kalmadi gecti 1 2 güne bir banyo yaptr yeter bebek yagi kullanma o daha cok isilik yapio poposuna da pudrayla kremi dönüsümlü kullanırsan poposunda da olmaz güle güle sağlkla büyüt inş bebisini☺️