Kiziminannesyim Sorum su ki benim kizim 2710 dogdu suan 4.838 gr ve surekli boya veriyo acaba oyuzden kilo almiyor olabilirmi
Esila001 Kiziminannesyim canim benim kızımda boyu uzun ve ko alımı yavaş hep boya gidiyor 🙈 kizim 13 aylıkken 9 kilo 85 cm di boyumuz uzun kilo yok
Ozgeyilmaz2 Kiziminannesyim 3 ay 17 günlük 6500 kilo boyu en 63 cm. Yiğenim var aynı dediğiniz gibi boya gidiyo kilosu sınır içinde ama göstermiyor boyu uzun anne baba da uzun genetik yani. Sağlıklı olsun takılmayın.
Kiziminannesyim Ftmvrs13 boyun suanlik bilmiuorum daha olcum yapilmadi en son boyun octurdugumde hatirlamiyorum 3 aylik bebegim
Ftmvrs13 Kiziminannesyim kilosunu nasıl öğrendiniz peki çünkü iki aylık kontrol var eğer o zamana ait bi kiloysa normal bence
Ftmvrs13 Kiziminannesyim yani bi sağlık ocağına sorsanız daha iyi olur aslında şimdi boyunu da bilmiyoruz ama iki aylıkken 4.100 ise şuan da da 3 aylık ve kilosu 4.800 lerdeyse kilo alımı normal çünkü ayda 700 ve ya 1000 gr alıyorlar maksimum yani normal almış kilosunu