Yagizkus kızım 2.500 doğdu şuan 3 ay 26 günlük 4.800 kilo özel hastanedeki doktor çok karamsar konuştu hiç gelişmemiş falan dedi bende tahlil yapmak için böyle söylediğini düşündüm devlete götürdüm oradaki doktor çok vahim bir durum yok dedi am rutin tüm tanlilleri yaptı birde gastrentoloji değerlendirsin dedi orasıda bir sorun görmedi ama özel mamayla biraz destekleyelim dedi benim diğer oğlumda böyle zayıftı 8 yaşında hala öyle