Tatlisannedilekk dimi ya hep kucak tek duramam wc ye bile zarxor giidyorum gözünden yaşlar akıyo öyle aglıyorki,, ancak 3 4 yaşlarında bitecek galiba ozmanda başka dertleri cıkacak ,Allahım sabır ver bizlere ,eski anneler hep iş yapıyoşardı çocuklar 2.plandaydı,biz onlaeı 1.plan da tuttugumuz için ni böyle yapıyoalr ,