Bende 4 aylıkken ufak ufak kısa kısa oturtmaya başlamıştım ama bebisinde hazır olup olmadığını anlamak lazim,,🥰benim oğluşum abisine nazaran daha erkenci kalkmaya falan çok çalışıyordu 4.ayda başlamıştım bide burda 4.ayda başlayın dedi doKtor diyeNlere okudum,biraz araştırdım netten 4.destekli oturtmak için ideal diyordu :)