Ahsenimveben Kzilar kortizon ilaci kullanip emziren var mi Süte cok geciyor mu ilac 7.5 aylik kizim var bırakmayı dusunuyorum tabi bayram.sonrasi cocuk gastroenteroloji ye gideceğiz
arc-1521 Ahsenimveben benim göğüs altlarında mantar oluştu kortizonlu krem verdi doktor meme ucuna deymediiği sürece bişi olmaz dedi